28.11.2025

Розвиток української модної індустрії: вплив національних брендів.

1 минута чтение
Українська модна індустрія зараз перебуває в дуже цікавому періоді свого становлення та розвитку. Якщо підшукувати для її «стану» оптимальне порівняння, найкращим варіантом буде образ маленької дитини, яка вже ...

Українська модна індустрія зараз перебуває в дуже цікавому періоді свого становлення та розвитку. Якщо підшукувати для її «стану» оптимальне порівняння, найкращим варіантом буде образ маленької дитини, яка вже вміє ходити без підтримки, вже розуміє, як і що потрібно їй робити, вже показує прекрасні успіхи для свого віку, але попереду ще має величезний простір для розвитку. І це чудово!

Мода та бренди в Україні – стисло про головне

Загалом Fashion-індустрія України ключову «хвилю» популярності своєї зловила в 2014 році. Тоді доволі багато молодих та доволі перспективних брендів заявили про себе, відчули в реальності, що таке популярність та впізнаваність. Багато хто зробив ставку на власний розвиток, на створення роздрібних мереж. Але обставини часто диктують свої правила, корегують уважно продумані плани, розгортають ситуації на 180 та більше градусів.

«Фізичні» мережі на фоні кризи багато хто втратив. Хтось перейшов в онлайн формати продажу, хтось зовсім змінив напрямок роботи. Лишилися найміцніші.

Але й їх задуми стосовно розвитку неодноразово порушували сторонні фактори та непередбачувані обставини. Наприклад, неочікувано на ринку мас-маркету з'явився мега-сильний «гравець» H&M. Багато хто не витримав з ним конкуренції. Збивало з пантелику все: й асортимент, й пропозиції, й підхід до покупців. Інший новий продавець знайшов відклики серед споживачів, а більшість до цього стабільних продавців просто закрилися, розпродавши свій товар за копійки.

А ті, хто витримав та лишився «на плаву» зіткнулися з новим випробуванням – коронавірусним доволі тривалим карантином.

Популярні національні бренди в Україні

Вплив українських дизайнерів на моду по-різному проявлявся, бо кожний по-своєму тримав «удар», хтось витримав, хтось ні.

 

Український бренд одягу та взуття, що дуже популярний зараз, особливих планів тоді не вибудовував. Можливо, це й допомогло встояти. Діяли стабільно, як й раніше, про погане не думали.

Працювати представники модної індустрії на карантинний період перейшли в онлайн формати. І це, хоч і було важко, стало новим етапом загального розвитку. Мало хто на той час мав власні сайти. Максимум сторінка у соцмережах, або група в месенджерах та й то більше для реклами. Розраховували стандартно на покупців, які можуть особисто прийти до магазину, поміряти, зробити вибір.

Національні бренди в Україні

Успішні українські модні компанії

Але ж карантинний період всіх надовго розсадив по домівках. В онлайн перейшло навчання, праця та торгівля. І це з часом та шляхом спроб та помилок все одно довело свої переваги в порівнянні з реальними продажами, якщо говорити про масове відкриття залів та оренду приміщень.

Короновірус відступив, люди повернулися до живого спілкування, відновилася стабільна робота торгових точок. А онлайн формат лишився додатковим та доволі повноцінним «партнером» реальної торгівлі. Тому так просто зараз замовити взуття чи одяг від Maletskiy. Тому так легко обрати для себе оптимальний варіант, проглянувши каталог пропозицій, вивчивши акційні товари, розсортувавши самостійно новинки тощо. Тому й так просто розбиратися з інтуїтивно зрозумілим сайтом, тому й замовити доставку в будь-який куточок нашої країни зовсім не проблематично.

Час диктує свої умови

Добре, коли в житті все спокійно та безпечно, але навіть в складних умовах сьогодення

покупати чоловіче та жіноче взуття треба. На сайті популярного виробника, відомого не лише в межах наших кордонів, а й далеко за ними можна обрати чудовий варіант за ціною, яка найкраще підходить.

Це, звичайно, перевага для споживача.

Але й для виробника є також великий «плюс» в такому способі реалізації товару. В чому він полягає? В зручності аналізу потреб та вподобань замовників, в легкості складання «портрету» того самого «ідеального покупця», під якого будь-який бізнес-план сучасності складається. Тож і в таких умовах розвиток продовжується, виробник брати паузу навіть не планує.

Вплив українських дизайнерів на моду

Всім постійним замовникам Maletskiy про переваги співробітництва розповідати потреби немає. Хоча слід визнати, що нові колекції і їх стабільно дивують, вражають.

 

Всім же, хто лише долучається до числа клієнтів, радимо купити чоловіче взуття чи жіноче та особисто впевнитися в якості, особисто перевірити його особливості, відчути переваги.

 

Можна сказати, що становлення Maletskiy відбувається, продовжується стабільно та всупереч….Обставинам, проблемам, непередбачуваним ситуаціям! Може тому й ніколи роздумувати на тему «а що, коли не вийде?». Виробник просто йде вперед! І всі його колеги та клієнти в постійно збільшуваній кількості також! Долучайтеся до цього величезного «колективу» впевненості, стилю, якості та краси!

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Все права защищены © 2023 - 2025  |  Наши контакты